Gå direkt till innehåll

Julbord Deluxe på Krägga Herrgård

Alla goda ting är sju, åtminstone på vårt klassiska, kräggiska, dignande julbord - som i år serveras i helt ny exklusiv tappning.

Sju vackra turer. Tillsammans, en magnifikt sammansatt julsymfoni av efterlängtade, hemlagade klassiker och smakrika uppstickare. Löjromstoast, sillplateau med bl a Husfrusill och Brantevikssill, ostronbuffé, kräftbakad gös, fasanpastej, rökt gåsbröst, jordärtskocksgratäng. Kött, fisk, vegetarisktVad du än väljer väntar välbehag för alla sinnen.

Bordsservering varvas med dubbelsidig buffé och ger mer tid och mindre trängsel. Dessert- och gottebord lika spektakulärt som alltid. Slå er ner, luta er tillbaka och avnjut ett julbord i första klass. Välkommen till ett tidlöst julbord - helt i tidens tecken.

Vi välkomnar max 90 gäster per sittning i vårt 600 kvadratmeter vackra Stallet. Premiär 27 november. Julbordskonferens, julbordsweekends och julfester för hela företaget i magisk herrgårdsmiljö vid Mälaren.

Allt om årets lyxiga julbord på Krägga Herrgård finner du här »