Rossi och Kramp inleder exklusivt samarbete

Kramp blir exklusiv återförsäljare av Rossi Boots i Sverige

Kramp AB, en av de ledande företagen inom lantbruks- och trädgårdsindustrin, har nyligen knutit en exklusiv partner med Rossi Boots, en välkänd skomakare från Australien. Detta partnerskap kommer att ge Kramp AB exklusiv rätt att sälja Rossi Boots-skorna på den svenska marknaden.

Tillsammans kommer Kramp AB och Rossi Boots att erbjuda högkvalitativa och hållbara skor, speciellt utformade för arbetare inom lantbruks- och trädgårdsindustrin. Detta partnerskap kommer också att stärka Kramp AB:s position på marknaden och erbjuda nya möjligheter att expandera sin verksamhet.

Vi är stolta över att ha samarbetat med Rossi Boots. Deras skor är kända för sin höga kvalitet, hållbarhet och stil, vilket gör dem till ett perfekt val för våra kunder inom lantbruks- och trädgårdsindustrin, säger Anne-Lie Herr, marknadschef för Kramp AB.

Rossi Boots är en av de mest respekterade skomakarna i Australien och har ett gott rykte för att leverera högkvalitativa och pålitliga skor. Genom detta partnerskap kommer Kramp AB att dra fördel av Rossis expertis och erfarenhet på den svenska marknaden.

Vi ser verkligen fram emot detta partnerskap med Kramp AB. Genom att samarbeta med dem kommer vi att kunna fortsätta att erbjuda högkvalitativa skor till arbetare inom lantbruks- och trädgårdsindustrin och öka vårt engagemang på den svenska marknaden, fortsätter Anne-Lie Herr.

Kramp AB:s nya partnerskap med Rossi Boots är ett stort steg framåt för företaget och ger en viktig möjlighet att utvidga sin verksamhet på den svenska marknaden. Vi ser fram emot att se detta partnerskap blomstra i framtiden!

Författaren genererade texten delvis med AI och har reviderat och redigerat innehållet.

Kategorier

Kramp grundades 1951 i Johan Kramps garage i Varsseveld i Nederländerna och har sedan dess vuxit till att bli Europas ledande grossist inom reservdelar och tillbehör till lantbruksbranschen. Vårt mål är att underlätta för våra återförsäljare att driva sina verksamheter och att, tillsammans med återförsäljare, göra allt för att lantbrukare ska kunna jobba på. Kramp gick samman med det nordiska företaget Grene 2013 och sedan 2017 går hela bolaget under namnet Kramp. Besök oss på: www.kramp.com

We Keep Farmers Farming

Kramp AB