Nytt nyhetsbrev från Kreativ Insikt

Är jag verkligen värd att leva mitt bästa liv? är temat för Carolinas månadsbrev. Blir du nyfiken på att läsa mer av Carolina? Varför inte prenumerera på hennes blogg, se länk här intill!

Vi berättar att vi lanserat en MOBILSHOP.

Carolina tipsar om vad du kan göra i sommar med några av våra saker - bland annat tillsammans med barnen och för att få utlopp för din kreativitet ...

Fint erbjudande på halssmycken i webbutiken och tips om de avkopplande bildspelen med mera.

Passa på att anmäla dig till hösten kurs Släpp loss din inre livskonstnär! - Börja leva ditt liv, som startar i höst på flera orter över landet.

Och vem vill du nominera i utlottningen Månadens omtanke för maj?

Läs hela nyhetsbrevet här >