Till dig med kärlek - nytt tema från Kreativ Insikt, med bilder av Stig Kälvelid

Kreativ Insikts nya tema heter Till dig med kärlek, med hela sex vackra presentböcker inplanerade under året, kort och berlocker.

Presentbok, kort med kuvert och berlocker i samma kollektion
Böckerna i serien Till dig med kärlek kommer att passa till ängeln som alltid ställer upp för alla andra, den goda vännen, stjärnan som alltid fixar biffen, den som är på väg till något spännande och nytt, den som har det lite tufft för ögonblicket och till den älskade. Gemensamt för alla böckerna är de själfullt vackra bilderna, tagna av fotograf Stig Kälvelid, och de varma och kärleksfulla texterna. Känslan ska vara att man översköljs med kärlek och får en riktigt härlig uppmuntran, ja, till och med en ordentlig kärleksboost!

Den första boken, Änglar finns  – du är en, har just utkommit. Övriga planeras utkomma under året, med två i maj, två i augusti och en i november.

Till den första boken har 6 kärleksfulla kort med texter och bilder ur boken utkommit, kollektion Änglar finns – du är en, samt de 3 första av 6 planerade berlocker i två olika sorter, som hör i hop med böckerna i serien: Till dig med kärlek Blomma och Till dig med kärlek Glob.

Fakta om produkterna
Boken Änglar finns - du är en: Inbunden i hög kvalitet, storlek 13,7 x 13,7 x 1,5 cm, med rund rygg. 96 sidor, med färgtryck på nästan alla uppslag. Ytterligare fem böcker planeras utkomma i serien under 2013. Författare och form: Carolina Gårdheim. Foto: Stig Kälvelid. ISBN 978-91-978643-7-4. Rek pris i butik: 99 kr st, inkl. moms.

Se boken här >

Kort Änglar finns - du är en: Sex olika motiv på dubbla kort, trycka på vitt papper, med kuvert. Storlek 13x13 cm. Rek pris i butik: 25 kr st, inkl moms.

Se korten här >

Berlocker Till dig med kärlek: Blomma har Stig Kälvelids vackra foto på framsidan, och ett ord som kopplas till respektive bok på baksidan. Glob har en liten bricka med samma ord på Ängel för boken Änglar finns - du är en, Stjärna för boken Du är en stjärna och Hjärta för boken Vet att ljuset alltid bor just bakom molnen (de tre böcker som beräknas utkomma under våren 2013). Rek pris i butik: 69 respektive 99 kr st, inkl moms.

Se berlockerna här >

Dag Gårdheim | Tel: 0701-90 18 61 | Epost: dag@kreativinsikt.se