Fönsterfabrik invigs: Fönstertillverkaren Kronfönster inviger Kronfönster , tillverkning av pvc fönster.

Invigning Kronfönster nummer 3.

Varslen inom byggindustrin duggar tätt nu. Småhustillverkare har det tufft, fönstertillverkare varslar eller lägger ner sin tillverkning. Kronfönster har alltid varit företaget som gör tvärtom, därför startar vi nu vår andra fönsterfabrik. Den första egna fabriken för tillverkning av pvc fönster i Sverige. Den ligger i Småländska Rottne, 2 mil norr om Huvudkontoret, i de traditionsrika lokalerna där Kronfönster en gång startade.

Fredagen den 30:e November kl 13, inviger Kronfönster den nya fabriken, Kronfönster 3. Du är inbjuden för att se det första fönstret tillverkas. Vår första kund, Håkan Källberg är på plats och ska själv få dra in sista skruven i sitt nya fönster.

Carl-Gustaf Svensson, styrelseordförande Kronfönster invigninstalar. Det bjuds på kaffe och kaka. Plats: Löpanäsvägen 38, 360 40 ROTTNE, ingång från Lastkajen runt hörnet VÄLKOMMEN!

Mer information på 0470-795050 samt på www.kronfonster.se

• fönstertillverkare
  • tillverkning

Kronfönster är en tillverkare av Pvc fönster. Kronfönster är fullsortimentstillverkare och tillverkar även fönster, dörrar och skjutpartier i trä och i aluminium. Kronfönster är ett helägt Svenskt familjeföretag med egen tillverkning av fönster, dörrar och isolerade uterum. Alla produkter har fullisolerade superenergiglas och är vinterisolerade. Vi tillverkar och säljer allt själva utan några återförsäljare/mellanhänder.  VI har tillverkning av pvc, aluminium och träfönster och dörrar. Vi har alla typer av energifönster och skjutdörrar. Vi har levererat till många stora byggföretag, allmännyttan, bostadsrättsföreningar och privata villaägare.