Boka familjesuccén Pettson & Findus i vår och sommar!

Boka familjesuccén Pettson & Findus i vår och sommar!

SJUNG MED PETTSON, FINDUS OCH HÖGSTA HÖNSET

En fartfylld och rolig familjeföreställning fylld med sång och musik och allsång. Förra sommaren sjöng tusentals barn och vuxna med Pettson & Findus som avslutades med en succéturné uppe i Norrland.

I över 25 år har Sven Hedman turnerat med sina Pettsonsånger. Först med Bröderna Slut, sedan på egen hand och de sista fem år tillsammans med Fanny Wistrand, som en perfekt sprallig och musikalisk och dansant Findus. Nu kommer han också tillsammans med högsta hönset, Prillan, som spelas av den multibegåvade saxofonisten Bengt Kyllinge

Det är en verklig familjeföreställning, där det brukar vara nästan lika många vuxna som barn i publiken. Och det är härligt att se alla skratta tillsammans och sjunga av hjärtats lust till Sven Nordqvists välkända och älskade berättelser. Alla verkar gilla Pettson.