Magiker Pontus Lindmans turné fortsätter i vår.

Talangvinnaren Pontus Lindmans magishow ’Moments’ till 13 nya städer

Talangvinnaren Pontus Lindmans Sverigeturné har spelat för fulla hus under hösten och nu kommer turnén till 13 nya städer. Det blir en show med spektakulär magi, suggestiv tankeläsning och hög chockfaktor. Publiken kommer att sugas in i en fantastisk föreställning där minnen, erfarenheter och åskådarnas val blir helt avgörande för föreställningens upplösning. Pontus Lindmans mäktiga historieberättande ger allt en mening och knyter ihop de olika delarna innan slutet.

»Showen använder sig av våra djupaste minnen och erfarenheter, ihopknutet till ett historieberättande där allt får en mening och en betydelse. Det blir samma typ av upplevelse som Talang; där vi alla är en del av föreställningen, med våra minnen, erfarenheter och valen vi gör,« säger Pontus Lindman.

Med Moments tar Pontus Lindman sin magikonst längre än någonsin tidigare, med tankeläsning, suggestion och historieberättande i en interaktiv show tillsammans med publiken. Åskådarna vaggas in i spektakulär magi, suggestiv tankeläsning och hög chockfaktor. Hela publiken blir en del av showen och bidrar med sina minnen, erfarenheter och val.

Biljetter släpps fre 24 november 11:00 på kulturaktiebolaget.se

Turnéplan – Pontus Lindman – Moments 2024