Hyllningsbandet Rumours of Fleetwood Mac återvänder till Göteborg och Malmö i år

Efter förra årets enorma succé återvänder hyllningsbandet Rumours of Fleetwood Mac till både Göteborg och Malmö senare i år för att ännu en gång hylla legendariska Fleetwood Mac!

Rumours of Fleetwood Mac erbjuder en unik chans för fans, både gamla och nya, att återupptäcka de låtar och framträdanden som cementerat Fleetwood Macs plats som en av de mest älskade grupperna genom tiderna.

Efter att personligen fått sitt godkännande av en av Fleetwood Macs grundare, Mick Fleetwood, är Rumours of Fleetwood Mac den ultimata hyllningen till en av världens mest anmärkningsvärda grupper.

“An extraordinary emotive performance of Fleetwood Mac” - Mick Fleetwood
"A stunning and incredibly accurate snapshot of the World’s first Super Group” - Sunday Times
“They do Fleetwood Mac better than Fleetwood Mac.” - Mail on Sunday

13/9/2024 - Göteborgs Konserthus
17/9/2024 - Malmö Live

Biljetter släpps på fredag den 12 april klockan 10:00 via Kulturbolaget.se.