Marcus & Martinus klara för sommarkonsert i Malmö

Marcus & Martinus klara för sommarkonsert i Malmö

Efter sitt framträdande på Eurovision Song Contest 2024 återvänder Marcus & Martinus till Malmö på sin Europaturné för en storslagen sommarkonsert på Tallriken fredag den 2 augusti!

Den 11 maj kommer Marcus & Martinus att stå på scenen på Malmö Arena och representera Sverige i "Eurovision Song Contest 2024" med hitsingeln "Unforgettable". Marcus & Martinus vann den svenska Melodifestivalen med bred marginal och låten gick direkt upp på topplistorna i samtliga nordiska länderna. "Unforgettable" skrev de tillsammans med hitmakarna Jimmy "Joker" Thörnfeldt, Joy Deb och Linnea Deb och kommer att finnas med på det kommande albumet.

Duon kommer att spela på utvalda ställen i Europa och Norden som en del av We Are Not The Same Tour – part 2 och ser otroligt mycket fram emot att träffa sina fans i Malmö i sommar för en fulländad konsertupplevelse!

2/8/2024 - Malmö, Tallriken

Biljetter släpps på fredag den 19 april klockan 09:00 via Kulturbolaget.se.