Spelplatsen för Hov1 i Malmö uppgraderas

Spelplatsen för Hov1 i Malmö uppgraderas

Trycket på biljetterna till sommarens konsert med Hov1 i Malmö har varit enormt och för att bemöta efterfrågan flyttas nu spelningen från Folkets Park till Tallriken. Dessutom ändras datum till lördagen den 3 augusti.

Köpta biljetter gäller på det nya datumet och behöver inte bytas. Om du skulle ha förhinder den 3 augusti och vill återköpa biljetterna, vänligen kontakta kundservice på unitedtickets.se för instruktioner senast måndag 8 april.

Datum för Hov1 4-Ever Tour:
3/8/2024 - Malmö, Tallriken - Nytt datum och spelplats!

Biljetter finns ute till försäljning nu via Kulturbolaget.se och Unitedtickets.se.

Om Hov1

Med över 1.5 miljard streams, 7 rockbjörnar, 6 P3 Guld och 16 singelettor på topplistan så är HOV1 ett av Sveriges absolut största band. Nu ska HOV1 ut på sommarturné som kommer till Tallriken i Malmö den 3 augusti.

Konsertfilmen Hov1 4-Ever gick upp på biograferna i vintras och släpptes på streamingtjänsten Netflix 15:e mars. För alla fans som har sett filmen så kommer nu chansen att få se bandet live också – Hov1 4-Ever Tour.

Sommarens turné är den största som Hov1 har gjort hittills vilket gör det speciellt både för bandet och fansen. Hemmaplan på legendariska Zinkensdamm kommer att bli en klassiker, även Trärdgårdsföreningen i Göteborg och Folkets Park i Malmö kommer att bli oförglömliga kvällar uppradade med hits blandat med nytt material.

Hov1 bestående av Ludwig Kronstrand, Noel Flike, Dante Lindhe och producenten Axel Liljefors Jansson och slog igenom stort på den svenska musikscenen 2017 med det självbetitlade debutalbumet “Hov1”. Bandet släppte singeln ”30 under 30” i våras och ett album är planerat till sommaren.