​Digital filmstudio i väntan på "bättre biotider"

​Digital filmstudio i väntan på "bättre biotider"

Det blir inga filmstudio-visningar på biografen i Lindesberg denna termin på grund av corona-restriktionerna - men i väntan på "bättre biotider" erbjuder Lindesbergs Filmstudio genom SFF (Sveriges Förenade Filmstudios) tillgång till en digital filmstudio på play.filmstudio.se.

Filmstudio:Play är öppen för alla medlemmar i Sveriges Förenade Filmstudios - däribland Lindesbergs Filmstudio. Medlemmar och blivande medlemmar kan se filmerna genom att köpa en filmserie med åtta filmer (eller fler) för 30 kronor.

Medlemskap betalas direkt på sajten via bankkort - en professionell lösning som är helt integrerad med webbsida. Den lokala filmstudion behöver inte agera mellanhand, endast marknadsförare.

Filmserie 1 är komplett med nio filmer som kan ses fram till 10 december. Läs mer om filmserie 1 >>

Filmserie 2 är tillgänglig till 30 december - två filmer är släppta medan restrande fem filmer släpps efter hand varje torsdag. Läs mer om filmserie 2 >>

Lindesbergs Filmstudio fick göra uppehåll i vårterminens filmprogram varför tre filmer inte kunde visas - "Smärta och ära", "Girl" och "I am not your negro"). Som kompensation i väntan på att dessa filmer ska kunna visas på biografen får medlemmar i Lindesbergs Filmstudio gratis tillgång till en film. Läs mer om kompensationsfilmen >>

...............................