Kulturskolan Garnalia söker musiklärare till Fröviskolan

Kulturskolan Garnalia söker musiklärare till Fröviskolan

Kulturskolan Garnalia söker en musiklärare till Fröviskolan för undervisning i åk 4-6. Fröviskolan är en F-9 skola med totalt ca 530 elever varav ca 300 i F-6. Beroende på den sökandes kompetens kan tjänsten utökas till 100% i kombination med undervisning inom kulturskolans frivilliga verksamhet.

Kommunala Kulturskolan Garnalia bedriver en bred verksamhet och samverkar med kommunens grundskolor och gymnasieskola i att ge kommunens barn och ungdomar ett rikt kulturutbud. Kulturskolan har verksamheter inom dans, teater, bild och musik och bedriver all musikundervisning i Lindesbergs kommuns kommunala grundskolor.

Kulturskolan Garnalia söker en musiklärare till Fröviskolan F-6 med undervisning i skolår 4-6. På Fröviskolan F-6 finns ytterligare en musiklärare och ni tillsammans ansvarar för musikundervisningen i F-6. Musikundervisningen i åk 4-6 bedrivs i halvklass i musiksal som finns på skolans F-6 lokaler. Du ansvarar för att planera, genomföra och utvärdera undervisningen på ett individanpassat, stimulerande och strukturerat sätt. Du kommer ingå i arbetslag tillsammans med kulturskolans övriga lärare.

Läs mer om tjänsten med sista ansökningsdatum 10 maj >>

Läs mer om Kulturskolan Garnalia >>