LindeDagen 2022 bjuder in utställare som vill visa det mesta av det bästa med Lindesberg

Efter två års "pandemi-uppehåll" kommer LindeDagen att genomföras onsdag 18 maj 2022, meddelar arrangerande Lindesbergs Rotaryklubb: LindeDagen - en bred och gemensam marknadsföring av det mesta av det bästa med Lindesberg - bjuder nu in utställare till den sjätte upplagan av LindeDagen som kommer att invigas av landshövding Maria Larsson.

"LindeDagen har etablerats som en uppskattad folkfest för Lindesbergs invånare och inpendlare - och en unik möjlighet för utställarna att presentera sig för nya målgrupper under trivsamma former", skriver arrangerande Lindesbergs Rotaryklubb i inbjudan.

LindeDagen genomförs för sjätte gången onsdag 18 maj 2022 som börjar kl 16:00 och avslutas med underhållning kl 19:00. LindeDagen är en bred och gemensam marknadsföring av det mesta av det bästa med Lindesberg - som en attraktiv kommun att jobba, leva, bo och verka i.

Företag, föreningar, offentlig service och andra verksamheter i Lindesbergs kommun - välkomna att presentera era verksamheter för nya målgrupper under trivsamma former: "Tillsammans presenterar vi det mesta av det bästa med Lindesberg", skriver Lindesbergs Rotaryklubb i inbjudan:

När: Onsdag 18 maj 2022 kl 16-20

Var: Efter Strandpromenaden i sjöstaden Lindesberg

Vad: En unik möjlighet för utställarna att presentera sig för nya målgrupper under trivsamma former

För mer information om LindeDagen 2022 - se lindedagen.se >>

Klicka här för att komma till webbformulär för anmälan till LindeDagen >>