Louise Hoffsten kommer till Svalbo Café 8 augusti.

​Louise Hoffsten ger konsert på Svalbo Café

Lördag 8 augusti kl 19:00 kommer Louise Hoffsten till Svalbo Café. Tillsammans med sin musiker kommer Louise att spela ett axplock från hennes långa karriär. Begränsat antal biljetter säljs enbart via nordic.se.

"Vi följer restriktionerna och råd som regeringen fastställt kring offentliga sammankomster. Vi kommer endast öppna upp för en publik på 45 personer", meddelar arrangerande Strenge & Wingren AB och Svalbo Café: "Konserten är utomhus så medtag kläder efter väder".

Uppstår det nya direktiv kring offentliga sammankomster som innebär att konserten inte kan genomföras återbetalas biljetterna.

Konserten börjar kl 19.00 och slutar ca 21.00 inkl. paus. Kaffe och tillbehör finns att köpa före konserten och i pausen.

LindeKultur är en fristående nyhets- och informationskanal för kulturlivet i Lindesberg. ● LindeKultur är den mest kompletta nyhetskanalen för kulturen i Lindesberg. ● LindeKultur är den mest kompletta evenemangskalendern för kulturen i Lindesberg. ● Vi följer kulturlivet i Lindesberg. Följ oss på lindekultur.se (c/o mynewsdesk.com).  ● E-postadress till redaktionen: info@lindekultur.se

Svalbo

Café och Keramik 058792130