Kulturskolan Garnalia kommer att uppträda på scenen på Loppholmarna även i år.

Nu över 100 utställare anmälda till LindeDagen 22 maj

Över 100 utställare har nu anmält sig till LindeDagen 2024 som hålls onsdag 22 maj kl 16-19 efter Strandpromenaden och på Loppholmarna i sjöstaden Lindesberg, Tre utställarområden är redan fulltecknade - men det finns fortfarande platser kvar på Loppholmarna och efter Strandpromenaden - från Bankparken till Pumphuset.

LindeDagen är en årligen återkommande trivsam och uppskattad folkfest för kommunens invånare och inpendlare - en bred och gemensam marknadsföring av det mesta av det bästa med Lindesberg som en attraktiv kommun att jobba, leva, bo och verka i.

LindeDagen arrangeras sedan 2015 av Lindesbergs Rotaryklubb som nu bjuder in till åttonde LindeDagen (efter två års uppehåll på grund av pandemin) onsdag 22 maj. Förra året (2023) genomfördes LindeDagen med över 160 utställare och tusentals besökare

För utställare som inte vill missa möjligheten att presentera sina verksamheter för nya målgrupper under trivsamma former - anmäl er snarast möjligt till LindeDagen 2024:

...

Tre utställarområden - A, C och D - är redan fulltecknade - men det finns fortfarande platser kvar på områdena B, E och F.

...

Totalt finns ett 150-tal utställarplatser tillgängliga på sex utställarområden - med möjlighet till utökning. Här kan ni se vilka utställarplatser på respektive utställarområde som är lediga att boka. Observera att endast lediga platser kan bokas och att bord i tält bara kan bokas på anvisade platser. Utställarområden 2024 >>

LindeDagen 2023 hade 161 utställare (varav några delade på en och samma utställarplats) som fick presentera det mesta av det bästa med Lindesberg under trivsamma former - 66 företag, 54 föreningar, 18 kommunala verksamheter, 11 regionala verksamheter, 3 blåljus-verksamheter och alla 9 politiska partier som är representerade i kommunfullmäktige.

..

LindeDagen lockar tusentals besökare.