Pernilla Eriksson med det designade mönstret för Linde Maskiner AB.

Pernilla Eriksson skapar designade mönster för nya kunder

LindeDagen, Linde energi, LIBO, Magnussons Brunnsborrning, St Mary Kingsgården - och nu senast Linde Maskiner. Pernilla Eriksson - inredare och grafisk designer med egen butik på Kungsgatan 27 i Lindesberg - skapar designade mönster för allt fler kunder.

Som designer tar Pernilla Eriksson fram egna produkter med mönsterdesign - men också på uppdrag av företag, föreningar och andra som vill profilera sig med designade brickor, kuddar och annat för marknadsföring.

Så exempelvis har Pernilla på uppdrag av Lindesbergs Rotaryklubb tagit fram den designade vinjettbilden för marknadsföringen av LindeDagen - ett mönster som återanvänds på brickor och vykort. Delta i Rotarys LindeQuiz med chans att vinna Lindebrickor >>

Lindlövens IF är en annan förening som fått en designad bricka liksom Tre Trästäder med bland annat Nora. De kommunala bolagen Linde energi och Lindesbergs bostäder (LIBO) har egna mönster som används på olika sätt - och nu har Magnussons Brunnsborrning, St Mary Kingsgården och Linde Maskiner fått egna profilerade produkter.

"Tacksam och så roligt när kunder anammar idéen att ha ett eget mönster till någon produkt för att ge till kunder, anställda eller i något annat sammanhang", skriver Pernilla Eriksson i sociala medier.

...

Designade mönster för St Mary Kingsgården och Magnussons Brunnsborrning.