​Samhällsbyggnad Bergslagen söker bilder till nästa års almanacka

​Samhällsbyggnad Bergslagen söker bilder till nästa års almanacka

Det har blivit dags att börja utforma Samhällsbyggnad Bergslagens almanacka för 2021 - därför efterlyses bilder. "Skicka in era bilder som ni vill bidra med, gärna från årets alla årstider. Den enda regeln är att bilden är tagen i någon av våra fyra medlemskommuner - Hällefors, Lindesberg, Ljusnarsberg eller Nora", skriver Samhällsbyggnad Bergslagen.

Alla är välkomna, amatörer som proffs. Vi sätter bilden först, inte vem som tagit den. Ni kan skicka in bilderna på USB-sticka, CD-skiva, e-post eller annat sätt.

Tänk på att bilderna ska vara så högupplösta som möjligt för att tryckeriet ska kunna ta in dem i almanackan utan att de blir för korniga.

Om du skickat in bilderna på USB-sticka kan vi returnera stickan om du önskar.

Samhällsbyggnad Bergslagen är bland annat ett tekniskt kommunalförbund som arbetar inom områdena Gata/Trafik, Park/Skog/Naturvård, Idrott, Lokalvård, Vatten och avlopp samt Återvinning. Förbundet är ett samarbete mellan Hällefors, Lindesberg, Ljusnarsberg och Nora kommuner och startade 2003.

En fristående nyhets- och informationskanal för kulturlivet i Lindesberg.

​LindeKultur är en fristående nyhets- och informationskanal för kulturlivet i Lindesberg. ● LindeKultur är den mest kompletta nyhetskanalen för kulturen i Lindesberg. ● LindeKultur är den mest kompletta evenemangskalendern för kulturen i Lindesberg. ● Vi följer kulturlivet i Lindesberg. Följ oss på lindekultur.se (c/o mynewsdesk.com). ● E-postadress till redaktionen: info@lindekultur.se