Drömklubben: KungSängens nya kundklubb för bättre sömn

Drömklubben: KungSängens nya kundklubb för bättre sömn

I en tid då sömnens betydelse för hälsa och välbefinnande blir allt mer uppenbar, lanserar KungSängen stolt sin nya kundklubb, Drömklubben. Genom att kombinera sin passion för sömn och kvalitetssängar, tar KungSängen nu ett viktigt steg mot att förbättra sömnkvaliteten för fler.

Drömklubben är mer än bara en kundklubb - det är en investering i sin sömn. Som medlem får du tillgång till exklusiva erbjudanden, events, förtur till reor och utförsäljningar. Dessutom får du tips, inspiration och guider för att uppnå bättre sömnkvalitet.

”Vi förstår hur viktig sömnen är för vår hälsa och välbefinnande. En god natts sömn kan göra dagen bättre och påverkar hälsan på kort- & långsikt. Med Drömklubben vill vi ge våra kunder möjlighet att investera i sin sömn på ett hållbart och ansvarsfullt sätt”, säger Robert Gunnarsson, CRM & Lojalitetsansvarig på KungSängen. ”Vi arbetar dagligen för att fler ska sova gott, genom våra sängar men även genom att dela vår kunskap. Så denna satsning går hand i hand med denna ambition”, fortsätter Robert.

”Denna satsning är dessutom strategiskt viktig för oss på KungSängen, och möjliggör att ännu mer ta hand om vår lojala kundbas. Kunden ligger i centrum i allt vi gör. På samma sätt som sömnen är individuell ämnar vi inom Drömklubben skapa en mer skräddarsydd upplevelse utifrån kundens individuella behov och efterfrågan. Helt enkelt för att fler ska sova bättre”, säger Robert Gunnarsson.

Drömklubben lanseras den 2 april. Det är en kostnadsfri kundklubb, där medlemmar enkelt kan registrera sig i någon av KungSängens butiker eller på kungsangen.com. För mer information besök kungsangen.com/dromklubben.