Bästa Köpcentrum 2013.

Bästa Köpcentrum 2013.

Vi är mycket stolta att kunna titulera oss som "Bästa köpcentrum 2013" efter att tagit hem vinsten i Mix Megapols kampanj "Bäst i Göteborg 2013". Vi är väldigt glada och tacksamma över uppslutningen kring Kungsmässan! Stort tack till alla er som röstat på oss - vi gillar er precis lika mycket som ni gillar oss.

Vi värderar denna utmärkelsen extra mycket då det inte är någon jury som utsett vinnarna i de olika kategorierna utan det är framröstat av Mix Megapols lyssnare och våra gäster.

Andra utmärkelser som Kungsmässan stolt samlat på sig under åren är:

• 2003 Årets Köpstråk i Göteborg
  • 2008 Bästa Köpcentrum i Sverige
  • 2010 och 2013 Sveriges trivsammaste Köpcentrum
  • 2013 Bästa bemötande
  • 2013 Bästa Köpcentrum i Göteborg

2012 startade Mix Megapol med stor succé BÄST I GÖTEBORG och har som avsikt att göra den till en årligt återkommande kampanj. För andra året har nu Mix Megapols lyssnare röstat fram vad dom anses är "Bäst i Göteborg". Lyssnarna har under två veckor kunnat rösta på 10 olika kategorier. Alla som röstar har dessutom haft chans att vinna 10.000 kr.

Kategorier:

• Bästa Restaurang