Klockan 18 välkomnar vi Tomten som tänder upp hela Kungsmässan och inviger julen

Invigning av Jul på Kungsmässan & Kvällsöppet!

Nu är det dags att återigen inviga julen på Kungsmässan. Fredagen den 25 november är ni varmt välkomna till Kungsmässan för att ta del i alla aktiviteter. Följ gärna med Tomten i hans traditionsenliga parad från Kungsbacka torg till Kungsmässan där han tänder upp hela köpcentret i juliga och praktfulla färger.

Det bjuds på mustiga pepparkakor, värmande glögg och vacker körsång. Dessutom har vi kvällsöppet till kl 22.00 denna kväll!

• kl. 17.15 Kungsbacka Torg: Varlaskolans kör börjar sjunga
  • kl. 17.20 Kungsmässan: Glögg och pepparkakor serveras, Loud'n Proud sjunger i väntan på tomten
  • kl. 17.30 Kungsbacka Torg: Tomten kommer
  • kl. 17.40 Kungsbacka Torg: Färden mot Kungsmässan startar
  • kl. 18.00 Kungsmässan: Paraden anländer. Tomten håller sitt invigningstal och tänder belysningen, därefter går han till sin tron på plan 2 och tar emot önskelistor från alla barn. Julmarknaden och Kungsklappen håller öppet.

Vi fortsätter julfirandet i huset ända fram till kl. 22:00. De två sista timmarna bjuder på extra skön stämning, tävlingar och musik.

För mer information, kontakta:

Centrumchef Kungsmässan, Daniel Petersson,
E-post: daniel.petersson@kungsmassan.se