KidsBrandStore öppnar butik i Kungsmässan!

KidsBrandStore öppnar butik i Kungsmässan!

KidsBrandStore är en av Nordens största webbutiker som i september 2016 kommer att öppna sin första butik i Täby Centrum. KidsBrandStore erbjuder ett unikt och moderiktigt utbud av kvalitetskläder, skor och accessoarer för barn och ungdomar 8-16 år. I februari 2017 öppnar de sin andra butik i Kungsmässan. KidsBrandStore kommer att etablera sig i Polarn O. Pyrets gamla lokal (mellan Lodge Living och Pulssport, på plan 2).

Satsningen på fysiska butiker är en viktig del i Kidsbrandstore´s fortsatta tillväxt. I september slår de upp dörrarna i Täby Centrum men planen finns att öppna Multibrandstores i flera av de största städerna i Norden.

-Näst ut är Kungsmässan i Göteborg. Det blir till våren 2017 som vi öppnar där. Återigen så har vi tittat på det område vi helst ville ligga i och har lyckats komma in på Kungmässan. Det känns fantastiskt, säger Peter Markstedt, grundare och butiksetableringsansvarig på Kidsbrandstore.

Mer information om KidsBrandStore finns på kidsbrandstore.se

Om KidsBrandStore:
Vi är en av Nordens största webbutiker med försäljning av kvalitetskläder, skor och accessoarer för barn och ungdomar. Våra kunder älskar mode och uppskattar kvalitet. Vi kan erbjuda ett unikt och moderiktigt utbud.

Hos oss handlar du de senaste märkeskläderna online och vi erbjuder snabba och säkra leveranser på 1-3 dagar. Vi har kläder från flera av världens ledande varumärken och några av dessa hittar du exklusivt hos oss! Vi säljer trendriktiga kläder från bland andra Ralph Lauren, Gant, Tommy Hilfiger, Peak Performance och Lyle & Scott.

Vårt mål är att bli störst i Norden på mode för barn och ungdomar. Vi utvecklar ständigt vårt sortiment och arbetar kontinuerligt för att få en kundsupport i världsklass. Följ oss på den resan!
Kidsbrandstore – Teenage Fashion Online!