Gå direkt till innehåll
Nu kan våra kunder beställa sin mat via mobiltelefonen  - Ny tjänst hos La Pasta Veloce

Nyhet -

Nu kan våra kunder beställa sin mat via mobiltelefonen - Ny tjänst hos La Pasta Veloce

Våra kunder kan nu välja att beställa mat och dryck via sin mobiltelefon. Det gäller både för de som vill äta i restaurangen och de som vill beställa take-away. Kunden kan bekvämt beställa vid bordet på plats i restaurangen eller göra beställningen hemma eller på kontoret och sedan komma och hämta maten i restaurangen en stund senare.

I samarbete med kassaföretaget ANCON har vi nu lanserat denna tjänst i alla våra tre La Pasta Veloce restauranger; i Westfield Mall of Scandinavia, i Kongahälla Center i Kungälv och i Gränbystaden Galleria i Uppsala.

Kunden kan enkelt ladda ner applikationen ANCON ORDER som finns att hämta i App Store eller Google Play. Processen är enkel: man registrerar sig, väljer restaurang, väljer sin mat, betalar och njuter sedan av sin måltid.

- Det ska vara enkelt för kunden att beställa mat hos oss och valfrihet när det kommer till olika typer av betalsätt känns mer och mer viktigt, säger Hanna Frilén, VD på La Pasta Veloce.