Ändrat datum för Labs2:s delårsrapport för perioden januari-mars 2006

Labs2 har beslutat att tidigarelägga publiceringen av delårsrapporten för perioden januari-mars 2006. Rapporten kommer att offentliggöras på måndagen den 22 maj istället för den 29 maj. För mera information; ring Jonas Birgersson, VD Labs2, 070 - 515 27 62. Labs2 är en koncern som med modern teknik, operatörskunskap och egna utvecklingsresurser skapar bättre bredbandsaffärer åt våra uppdragsgivare. Huvudprodukten är tjänsteinfrastrukturen BRIKKS (portal, affärs och processystem) för bredbandstjänster, inklusive kompletta system för att erbjuda TV, film och musik i digital distribution. Labs2 säljer till operatörer, mediaföretag och öppna bredbandsnät i Skandinavien med egna anläggningar i Stockholm, Oslo samt högkvarter i Lund. För den breda allmänheten innebär BRIKKS en bättre bredbandsupplevelse. BRIKKS låter användaren hantera sina egna bredbandstjänster, t.ex. Internet, telefoni och media, allt via ett begriplig och attraktivt gränssnitt.