Butcher och Maradona tar i hand?

Under en kvartsfinal 1986 gjorde Maradona mål med knytnäven och Butcher som spelade för England har fortfarande inte förlåtit honom. De ska nu mötas som tränare i en landskamp på onsdag. Att Maradona tar i hand med Butcher ger 2,50.  Att de inte kan komma över sina duster och inte skakar hand ger 1,50 gånger pengarna. Till en början gav Ladbrokes 5 gånger pengarna för att de skulle skaka hand och 1,14 för att det inte sker men spelarna tror att Butcher kommer att smälta.

"Enligt källor har Butcher fortfarande inte förlåtit Maradona och därför trodde vi att chanserna för en handskakning var mycket små. Våra spelare tror dock annat och vi har därför sett oss tvungna att justera oddsen".

I matchen är Argentina favoriter att vinna över Scotland till 1,66. En vinst för Butcher och Scotland ger 4,50.

Aktuella odds:

Kommer Maradona och Terry Butcher att skaka hand? (Måste visas live på TV)

Nej   1,50
Ja  2,50

1X2

Scotland  4,50
Argentina 1,66
Draw 3,30

Oddsinformation:

Andreas Gillberg, Ladbrokes Sverigechef, +46-8-4076445, +46-707608715, andreas.gillberg@ladbrokes.se

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2583 vadslagningsbutiker och 14,000 anställda. Ladbrokes har dryga 2,5 miljoner registrerade kunder från 200 länder och säljer speltjänster på 12 språk.

• maradona
  • butcher