Länsförsäkringar Fastighetsförmedling öppnar i Svedala

Nu öppnar Therese Malekzadeh och Anna Melefors en ny bobutik på Marknadstorget 10, i Svedala. Två mäklare med lång erfarenhet och god lokalkännedom som tror att Svedalas gynnsamma läge kommer öka intresset för att bo i kommunen.

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling är Sveriges snabbast växande mäklarkedja. Nu har företaget 170 bobutiker runtom i landet. En ökande inflyttning från Malmö, närhet till den vackra skånekusten, bra pendlingsmöjligheter och fler nyproducerade bostäder har ökat intresset för att bo i Svedala. Med etableringen av den nya bobutiken är målsättningen att komma närmare kunderna för att fullt ut leva upp till förväntningar från både köpare och säljare.

– Svedala är en trygg kommun att bo i med ett väldigt bra läge, väl anpassat till barnfamiljers behov, fina naturområden och en av Sveriges största flygplatser i närområdet. Intresset för att bo i vår kommun är nu större än på länge, säger Therese Malekzadeh, fastighetsmäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Svedala.

Bobutiken kommer att drivas gemensamt av mäklarna Therese Malekzadeh och Anna Melefors.

Två mäklare, bosatta i närområdet, som har lång och gedigen erfarenhet av att förmedla bostäder såväl i Svedala som i kringliggande kommuner. Therese har sedan 2011 drivit Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Skurup och Anna har varit aktiv på Malmömarknaden sedan 2010.

Therese Malekzadeh, franchisetagare och fastighetsmäklare i Svedala och Skurup
E-post: therese.malekzadeh@lansfast.se

Anna Melefors, franchisetagare och fastighetsmäklare i Svedala och fastighetsmäklare i Skurup
E-post: anna.melefors@lansfast.se

Länsförsäkringar Fastighetsförmedlings vision är ”Trygga bostadsaffärer genom livet”. Idag är vi Sveriges snabbast växande fastighetsmäklare och den tredje största aktören i branschen. Med 170 bobutiker och över 800 hängivna medarbetare runt om i Sverige finns vi alltid nära våra kunder. Under 2018 förmedlade företaget cirka 22 000 objekt till ett försäljningsvärde av 47 miljarder kronor. Vi tycker att den lokala närheten är viktig och tror att det är en av anledningarna till att vi för tredje året i rad har Sveriges nöjdaste kunder enligt Svenskt Kvalitetsindex 2018.