Besök oss på Tak & Fasad-mässan i Göteborg

Besök oss på Tak & Fasad-mässan i Göteborg

Den 10-11 september kommer kommer två av våra säljare, Stefan Bylund och Jonas Björk, finnas på Tak & Fasad-mässan i Göteborg som anordnas av Skånsk Byggtjänst.

Tid: 10.30-14.00

Plats: Elite Park Avenue Hotel

Hoppas vi ses!

• Arkitektur

• Västra Götaland

Lättelement är ett starkt och växande företag, sprunget ur den norrländska myllan i hjärtat av Höga Kusten. Sedan starten 1979 har företaget varit privat och lokalt ägt och vi har all tillverkning och all vår personal i Örnsköldsvik, vilket gör oss genuint intresserade av den plats vi verkar på. Vi har idag omkring 135 anställda och en omsättning på 180 miljoner kronor.

Med närmare 40 års erfarenhet av utveckling, produktion och försäljning av våra självbärande byggelement för tak, väggar och bjälklag ger vi dig som kund möjligheten att skapa fritt.

Våra kunder finns på den nordiska marknaden och vi levererar till såväl mindre tillbyggnader som till stora unika projekt som arenor, hotell och sjukhus. Inget projekt har varit för svårt och med tiden har vi fått många fina referenser att visa upp.

Helena Hansson

Stefan Bylund