Snart öppnar Lagerhaus en ny härlig butik i Uppsala city!

Snart öppnar Lagerhaus en ny härlig butik i Uppsala city!

Inredningskedjan Lagerhaus fortsätter sin butiksexpansion och öppnar en ny butik i Uppsala city. Den fjärde augusti klockan tolv är det dags att slå upp dörrarna till butiken och det firas med en festlig dag fylld av erbjudanden och aktiviteter.

Lagerhaus har snart 56 butiker i Sverige och Norge - Uppsala city blir inredningskedjans sjätte öppning för 2022.

- Vi är mycket glada över att äntligen kunna berätta om vår öppning i Uppsala City. Det är en efterlängtad butik i den centrala delen av Uppsala. Staden är en attraktiv handelsplats och vi har redan många kunder i Gränby köpcentrum. Vi ser nu fram emot att kunna erbjuda vårt glada sortiment till ännu fler Uppsalabor, säger Martin Almerud VD Lagerhaus.

Butiken öppnar den 4/8 kl.12:00 och kommer att erbjuda ett härligt och välfyllt Lagerhaussortiment - framförallt för skol- och jobbstart. Temat för sensommaren och tidig höst är just nystart, organisering och planering.

Pennor i trendiga färger, almanackor med peppiga budskap, trendiga bordslampor, randiga och rutiga anteckningsblock och funktionella förvaringsboxar är några produkter från den kommande höstkollektionen.

Mönsterbild och figurform KOTTE ses på flertalet produkter - en fantastisk liten igelkott som piggar upp humöret inför höstens alla måsten.

För mer information, press@lagerhaus.se eller VD Martin Almerud, martin.almerud@lagerhaus.se.