Allt fler inreder sina hemmakontor – Lagerhaus flerdubblar försäljningen online!

I takt med att allt fler arbetar hemifrån har intresset för att skapa extra trevliga hemmakontor ökat. Något som skapat stor effekt för Lagerhaus senaste tiden.

Vi har så stort tryck på vår e-handel just nu att vi får skicka in extrapersonal från kontoret för att hjälpa till på lagret. Ända sen många företag ställde om till att jobba hemifrån har vår försäljning ökat och är nu 3,5 gånger av normal försäljning, berättar Lagerhaus e-handelschef Amir Mofidi.

De produkter som säljer allra mest just nu är olika typer av förvaringslösningar, inredningsdetaljer, block, pennor och övriga kontorsmaterial. Att ha en trivsam arbetsplats är viktigt även om det är hemma. Därför vill många investera i att göra sin arbetsplats såväl mer funktionell som inspirerande.

Under denna vecka kommer Lagerhaus att börja erbjuda hemleveranser för att förenkla ytterligare för kunderna och göra det möjligt att handla även för de som inte kan ta sig ut just nu.

- I en tid som denna är det av stor vikt att finna ro och glädje i det lilla. Glädje i vardagen är nu högst nödvändigt och vårt motto 'We Create Happy Places' har aldrig känts mer relevant och betydelsefullt som nu, fortsätter Amir.

Lagerhaus vill hjälpa sina kunder att skapa personliga, trivsamma hem och inspirera till glädje i vardagen. Största delen av sortimentet består av härlig egen design, som skapas av Lagerhaus kreativa designteam i Göteborg. När Lagerhaus skapar din favoritinredning har de alltid funktion, människa och miljö i fokus.

De hetaste produkterna för hemmakontoret just nu

1. Plastbox AYKASA - https://www.lagerhaus.se/search?term=aykasa&page=1
  1. Förvaringslåda TRÄ - https://www.lagerhaus.se/search?term=f%C3%B6rvaringsl%C3%A5da%20tr%C3%A4&page=1
  1. Minibyrå KONTORET - https://www.lagerhaus.se/inredning/minibyra-detalj-1