Den fjärde och sista delen i Lagerhaus magiska julkollektion - Allt för julens fester och tillställningar!

Lagerhaus har allt som behövs för att göra ditt hem välkomnande, juligt och stämningsfullt. Dekorera hyllor, bord och fönsterbräden med småvaser, doftljus och ljuslyktor. Häng upp adventsstjärnor i fönstren, ställ fram Nisse-ljusen på öppna spisen och pryd julgranen med vackra eller lekfulla dekorationer.

Julen är fylld med såväl egentid framför brasan som stora tillställningar med vänner och familj. Skapa din drömjul med dekorationer och detaljer från Lagerhaus julkollektion. Kollektionen går i en jordnära färgskala där gröna, bruna och beigea nyanser mixas med accentkulörerna röd och lila.

Gillar du det stilrena spåret ska du spana in Lagerhaus ljuslyktor MILK, stilfulla adventsstjärnor, spräckliga julkulor och glimrande ljusslingor.

Vill du ha mer färg och lekfullhet i ditt hem spana in kudden CATMAS, NISSE-ljusen och julgransdekorationerna MERRY CATMAS.

Nyheter för dukningen är ljusstakarna HÖGTID och GRACE, karamellformade fatet CANDY WRAP, hyacintvaserna CYNTHIA och PEARL. Vaserna SMALL BUBBLES ger en stämningsfull julig känsla på middagsbordet.

Del fyra i Lagerhaus julkollektion kommer in i butik och online i slutet av oktober.

Klicka här för att komma till Lagerhaus bildbank för högupplösta produkt- och miljöbilder.