Lagerhaus byter läge i Farsta

Lagerhaus byter läge i Farsta

Lagerhaus butik i Farsta flyttar till nytt läge vid Farsta torg. Den nya butiken öppnar med uppdaterat butikskoncept i nya fräscha lokaler fredagen den 23:e oktober.

Inredningskedjan erbjuder ett brett sortiment av prisvärda och praktiska accessoarer i butik och webbshop. Den låga prisbilden i kombination med egen design gör Lagerhaus till en intressant aktör för den som söker inspiration och enkelt vill förnya hemmet.

- Höstens sortiment har fått ett positivt mottagande av våra kunder och vi ser fram mot en julperiod med många spännande nyheter till fantastiska priser, säger Catarina Pembert, försäljningschef.

Öppningsdag i ny lokal: Fredag 23/10 kl 10.00
Sista försäljningsdag i nuvarande lokal: Söndag 11/10.

Info ny lokal:
Lagerhaus Farsta Torg
Entré: Storforsgränd, Hus C.

Regioner

Lagerhaus är en inredningskedja som erbjuder praktiska och prisvärda prylar med unik design som enkelt förnyar hemmet. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag finns det 58 butiker i Sverige, Norge och Japan samt en växande nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ingår sedan 2004 i Axstores-koncernen.