​Lagerhaus fortsätter sin satsning

​Lagerhaus fortsätter sin satsning

Lagerhaus öppnar ännu en butik i samband med invigningen av Mall of Scandinavia imorgon. Det är inredningskedjans 35:e butik i Sverige.

Den nya butiken, på 250 kvm, ligger på entréplanet och erbjuder hemaccessoarer, i det uppdaterade butikskoncept som lanserades under 2014.

- Lagerhaus har haft en positiv utveckling under 2015 med flera ny- och ombyggnader både i Sverige och Norge. Vi ser fram mot etableringen i Mall of Scandinavia där vi under julperiod laddar med spännande nyheter till fantastiska priser, säger Catarina Pembert, försäljningschef.

Öppningsinformation:

Lagerhaus Mall of Scandinavia
Stjärntorget 2
169 79 SOLNA

Invigning torsdag 12/11 kl. 20
20% rabatt i hela butiken 12/11 - 15/11.

Regioner

Lagerhaus är en inredningskedja som erbjuder praktiska och prisvärda prylar med unik design som enkelt förnyar hemmet. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 35 butiker i Sverige, 5 butiker i Norge och 21 shop-in-shops i Japan samt en växande nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ingår sedan 2004 i Axstores-koncernen.