Lagerhaus inleder spännande samarbete med Tone Sekelius och Beatrice "Beas liv" Reiman

Lagerhaus, inredningskedjan från Göteborg, inleder 2024 med ett nytt och spännande samarbete. Inredningskedjan kommer samarbeta med den populära artisten och influencern Tone Sekelius, samt hennes poddkollega tillika influencern Beatrice Reiman, känd som "Beas liv".

Det kommande samarbetet kommer att inledas med kampanjen No more kaus med Lagerhaus. Med kampanjen vill Lagerhaus inspirera till en nystart av året då organisering av hemmet är högt på agendan och samtidigt flirta med städtrenden som är stor på sociala medier. Kampanjen är i linje med Lagerhaus januarikollektion, som sätter stort fokus på inredning och organisering.

Lagerhaus Marknad- och Försäljningschef, Thérèse Elmquist, ser fram emot samarbetet.

”Vi är otroligt glada över att inleda ett samarbete med Tone och Bea under våren. De är båda värderingsstyrda och har starka personligheter som vågar vara sig själva. De är dessutom genuina, trovärdiga och generösa i mötet med sina följare. Det är precis så vi vill att Lagerhaus ska uppfattas och därför känner vi att vårt samarbete grundar sig på en fin gemensam plattform. Något som vi dessutom fick bekräftat i vår inledande gemensamma workshop i Göteborg!”

”Deras perspektiv och kreativitet kommer att vara en fantastisk inspiration för våra kunder, bland annat inom temat No more kaus med Lagerhaus. Vi tror starkt på att lyfta ögonblick i vardagen och vill fortsätta inspirera till det under 2024, tillsammans med Tone och Bea." fortsätter Thérèse.

Tone Sekelius är från början känd som videobloggare på Youtube. På senare år har hon även haft stora framgångar som artist, med deltagande i bland annat Melodifestivalen. Med stor popularitet på sociala medieplattformar har Tone Sekelius etablerat sig som en inflytelserik röst på Youtube, TikTok och Instagram.

Om samarbetet med Lagerhaus säger Tone:

“Jag har alltid älskat Lagerhaus och är så glad för vårt samarbete som känns så kreativt, naturligt och spännande! Vi har så mycket kul planerat!"

Beatrice "Beas liv" Reiman, gjorde sig tidigt ett namn som videobloggare på Youtube och som influencer på Instagram och TikTok. Beatrice Reiman programleder även podden Mikrofonkåt tillsammans med kollegan och vännen Tone Sekelius. 2016 var hon nominerad i kategorin Årets samarbete på branschgalan Guldtuben.

"Jag ser så mycket fram emot det här samarbetet med Lagerhaus! Inte nog med att vi tillsammans ska skapa så mycket roligt innehåll framöver utan jag tror också att vi kommer sprida pepp och glädje på vägen!" säger Beatrice.

Samarbetet och konceptidén har tagits fram tillsammans med We Are Era. Följ samarbetet och kampanjen på sociala medier hos Lagerhaus, Tone Sekelius och Beatrice Reiman.