Lagerhaus öppnar i Bromma Blocks

Lagerhaus öppnar i Bromma Blocks

Lagerhaus expanderar och öppnar ytterligare butiker. Stockholm är ett av företagets prioriterade områden. Nu öppnar inredningskedjan i Bromma Blocks.

Lagerhaus är inredningskedjan som erbjuder ett designat hållbart inredningssortiment, till ett lågt pris. Företaget ritar ca 70% av sitt sortiment själva och huvudkontoret är placerat i Göteborg.

-Vi ser fram emot denna nyetablering då Stockholm ligger oss varmt om hjärtat även om vi är ett Göteborgsbaserat bolag. Bromma Blocks känns helt rätt för oss och efterfrågan på våra produkter är stor i området, säger Caroline Hjelte VD på Lagerhaus.

Inredningskedjan har 35 butiker i Sverige, ytterligare 6 st i Norge och en växande nordisk e-handel. Detta blir kedjans 42:a butik.

-Vi har precis signerat detta hyresavtal och öppnar redan under november månad. Vi räknar med att butiken står klar till Black Friday, men kanske smygstartar vi lite tidigare, fortsätter Caroline Hjelte. Vi på Lagerhaus arbetar snabbt och effektivt och utmanas av både möjliga och omöjliga idéer.

Den nya butiken är placerad i samband med en av de större entréerna och öppnar med kedjans nya butikskoncept. I butiken kommer det att finnas allt som behövs för att kickstarta hösten i hela hemmet. Just nu söker Lagerhaus både butikschef och butiksmedarbetare till butiken. Se våra lediga tjänster på lagerhaus.se/lagerhaus/jobba-hos-oss