Lagerhaus presenterar årets festkollektion!

Lagerhaus presenterar årets festkollektion!

Våren är fylld av firande, kalas och festligheter. Lagerhaus festkollektion har det du behöver för vårens och sommarens alla tillfällen. Mors dag, student, bröllop som sommarfest.

I årets festkollektion hittar du såväl romantiskt porslin till bröllopsfesten som somriga engångstallrikar för lediga dagar i solen. Design- och inköpsteamet på Lagerhaus har tagit fram allt du behöver för att skapa en härlig sommarfest. Glasskålar och iskuber i lekfulla former, festliga party sticks, färgglada servetter och engångsartiklar i somriga motiv. Till studenten hittar man kort och muggar med starka och peppiga budskap. Och självklart har inredningskedjan fokus på mamman i maj med motiv som MOM IS WOW.

- Denna kollektion utgår från samma färgkarta: positiva vibbar! Man ska kunna mixa och matcha över gränserna. Glada somriga mönster där glassen får ta extra plats! Våra somriga Lagerhausmönster på presentpåsar, boxar och papper passar perfekt till vårens och sommarens alla presenter, berättar Anna Sjöberg, Head of Purchase på Lagerhaus.

Festkollektionen kommer online och i butik den 9 maj.

Klicka här för att komma till Lagerhaus bildbank där högupplösta produkt- och miljöbilder finns för nedladdning.