Lagerhaus presenterar Julen 2017

Lagerhaus presenterar Julen 2017

I julens kollektion från Lagerhaus hittas allt som behövs för att skapa förväntan inför en av årets största högtider. Festligt julgranspynt, glittriga girlanger, presentboxar i julens trendfärger, stearinljus i olika varianter och klassisk julbelysning är några av produkterna som ingår i kollektionen.

Trenden 2017 är vit och grön med en isig känsla med prints inspirerade från naturen. I år dekorerar man gärna med genomskinligt glas och kombinerar med rustikt gjutjärn. Bland Lagerhaus produkter syns också mer traditionella utskrifter och motiv. Polkagrismönstrade prints ger tillsammans med hjärtan den traditionella inramningen men som vanligt adderar Lagerhaus sin egen, unika twist.

- I år har den lite galna amerikanska jultröjan fått ge inspiration både till pynt, presentboxar och presentpapper. Vem blir inte extra lycklig av mönster och former som detta! säger Maria Engman, Marknadschef på Lagerhaus.

I Lagerhaus julkollektion hittar man julnyheter för såväl pepparkaksbaket, glöggmyset och julbordet som julbelysning, pynt och trendiga inredningsdetaljer till ditt juliga hem.

- Och självklart är våra julboxar och presentpapper gjorda i hållbart material. Håll utkik efter vår kloka uggla, online och i butik, den visar vägen till våra produkter märkta med "ett klokare val", fortsätter Maria.

Smygstarten av jul på Lagerhaus går av stapeln torsdag den 26 oktober.

Klicka här för att komma till Lagerhaus bildbank där du kan ladda ner högupplösta miljö- och produktbilder.