Lagerhaus presenterar SS18, Februari.

Lagerhaus presenterar SS18, Februari.

Ge nytt syre till ditt hem! Våren 2018 inreder vi med blommor, växter och naturliga material för en ombonad och levande känsla. Plantera, häng upp och vårda dina växter. Inredningskedjan presenterar nu kollektionen A good place to start.

- I kollektionen A good place to start har designteamet inspirerats av naturens motiv och strukturer och lyfter in terrakotta, kork och till och med levande växter. Pressa växter i glasramar och låt hemmet dofta av vildblomster, tipsar Maria Engman, marknadschef på Lagerhaus.

I kollektionen syns mönstrade mattor, posters med vildblommor och den superheta laman syns nu även som ljuslykta. Lampskärmen PUNCH i perforerad metall, quiltade textilier och grafiska mönster ger kollektionen en hög trendfaktor.

I februari har Lagerhaus dessutom, i samband med Alla hjärtans dag, tagit fram kollektionen My sweet valentine.

- Uppvakta din kära med körsbär och kyssar! Vi har de bästa presenterna som vi såklart paketerar på snyggast sätt. Rött och rosa ger bra mix mellan gulligt och coolt, något för alla helt enkelt, fortsätter Maria.

Kollektionerna A good place to start och My sweet valentine  finns i butik from 25 januari.

Klicka här för att komma till Lagerhaus bildbank för högupplösta produkt- och miljöbilder.

Regioner

Lagerhaus AB är en inredningskedja som erbjuder prisvärda produkter med unik design som enkelt förnyar hemmet. Förutom färg, mönster och glädje vill Lagerhaus bidra till ett bättre samhälle där deras påverkan på människor, djur och natur är så liten som möjligt. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 38 butiker i Sverige, 6 butiker i Norge och en växande nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Novax som är ett helägt dotterbolag till Axel Johnson AB.