Snurrade ljus, twisted candles, skruvade ljus - kalla dem vad du vill men de finns på Lagerhaus!

Ljusen som tog skruv

Twisted candles, skruvljus, snurrade ljus – du har med all säkerhet stött på något av de här orden om du rört dig i inredningskretsar de senaste månaderna. Många minns ljusen från sent 80-tal eller tidigt 90-tal och nu gör de alltså stor comeback, i sann retro-anda med modern twist. (förlåt, vi kunde inte motstå ordvalet.)

Om du lyckas hitta rätt material kan du själv göra om vanliga ljus till snurrade, men det kräver en del jobb och blir inte alltid som man tänkt sig, även om det ser busenkelt ut på Tiktok. Tur då att det går att ta den enkla vägen om din närmsta Lagerhausbutik, där du kan välja och vraka bland våra trendiga färger – som i en godisbutik, fast med ögongodis.

I vårens sortiment hittar du twistade ljus i nyanserna syrén, beige, mingrön, grå, lavendel, oliv, kola, navy, rost, elfenben, korall och ljusblå.

Du hittar även ljusen TWISTED i 4-pack på lagerhaus.se för endast 100:-

Regioner

Lagerhaus AB är en inredningskedja som erbjuder prisvärda produkter med egen design som enkelt förnyar hemmet. Förutom färg, mönster och glädje vill Lagerhaus genom sin mission "We Create Happy Places" bidra till ett bättre samhälle där deras påverkan på människor, djur och natur är så liten som möjligt. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs ett 40-tal butiker i Sverige, 6 butiker i Norge och en växande nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Jerker Levin (VD), Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.