Henrik Lindgren (t.v), Jörgen Gomander (mitten), Anna Lindgren (t.h)

Lagerkungen tecknar avtal med franchisetagare i Norrköping

Lagerkungen har tecknat avtal med Anna och Henrik Lindgren som därmed blir franchisetagare i Lagerkungenkedjan. Anna och Henrik kommer äga och driva förrådsanläggningen i Norrköping och inleder nu sökandet efter en lämplig lokal till verksamheten.

- Vi har funderat ett tag på att starta eget och när vi hittade Lagerkungens franchisekoncept kändes det rätt från början. Inte minst med tanke på att vi kan göra detta vid sidan av våra ordinarie jobb, säger Anna Lindgren.

- Förrådsuthyrning till privatpersoner och företag känns helt rätt och behovet ökar med tiden. Lagerkungens enkla och trygga helhetslösning underlättar för både kunder och oss som företagare, säger Henrik Lindgren.

Lagerkungen erbjuder förråd i varierande storlekar. Kunderna bokar sitt förråd online och kan komma åt sitt förråd inom bara någon minut, oavsett när bokningen sker. Hela förrådsanläggningen är kameraövervakad och larmad och varje kund får en unik kod för att komma in i anläggningen som är tillgänglig dygnet runt, alla dagar i veckan.

Jörgen Gomander är etableringsansvarig för Lagerkungen AB.

- Det känns bra att få välkomna Anna och Henrik till Lagerkungenfamiljen. Vi ser att det finns underlag för fler förråd här i Norrköping och tror på en ljus framtid för Anna och Henrik.

Lagerkungen har i nuläget sju anläggningar som är i drift och utöver det finns det avtal skrivna med en handfull nya franchisetagare runt om i landet som planerar att öppna under 2022.

Henrik Lindgren, franchisetagare och ägare Lagerkungen Norrköping, 073-2332567.

Jörgen Gomander, etableringsansvarig Lagerkungen AB, 072-9748487.