Presentation av vår seniorkonsult Tommy Jonsson

I december meddelade vi att en erfaren seniorkonsult rekryterats till vår Kommunikations- och säkerhetsgrupp. I dagarna arbetade han sina första timmar på LAN Assistans.

Tommy Jonsson har över tjugo års erfarenhet inom nätverk, varav femton år med HP. Tidigare har han jobbat som Implementation Manager hos Ericsson för HP där han bland annat har utvecklat och implementerat deras trådlösa nätverk globalt. De senaste åren hos Ericsson agerade han även stödsupport åt andra Implementations Managers, som behövde rådfrågning vid liknande projekt, världen över.

– Jag kommer från en stor företagsmiljö där saker och ting av den anledningen tar lite längre tid att genomföra. Jag ser verkligen fram emot att få jobba i mer intensiva projekt på LAN Assistans och mot fler kunder med nya lösningar, berättar Tommy.

För mer information kontakta
Alain Coeckelberghs, ansvarig för området Kommunikation och säkerhet på LAN Assistans: alain@lanassistans.se, 08-522 329 74

• nätverk
  • hp networking