Pressträffar med politiker på LRF-stämman

På LRFs stämma på Pite havsbad, Piteå, som börjar idag och pågår fram till torsdag arrangeras flera pressträffar med politiker samt LRFs förbundsordförande och LRFs vd. På temat ”Så vill vi utveckla de gröna näringarna” hålls en presslunch och en pressfrukost. Vid båda träffarna får medierna träffa politiker samt LRFs förbundsordförande Lars-Göran Pettersson och LRFs vd Karl-Gunnar Burman. Presslunch, onsdag, kl 12.00–13.00 Deltagare: Lars Ohly (v), partiledare Peter Eriksson (mp), språkrör Ann-Christin Nyqvist (s), jordbruksminister Lars-Göran Pettersson, förbundsordförande, LRF Karl-Gunnar Burman, vd, LRF Pressfrukost, torsdag, kl 07.30–08.20 Deltagare: Maud Olofsson (c), partiledare Catharina Elmsäter-Svärd (m), ordförande i Jordbruksutskottet Lars-Göran Pettersson, förbundsordförande, LRF Karl-Gunnar Burman, vd, LRF För mer information, kontakta: Johan Taubert, pressekreterare, LRF, 070-543 25 89

• Jordbruk, lantbruk, fiske

• Norrbotten