Örebro Outdoormässa – äventyret börjar här!

All Event i Örebro och Brink & Berger presenterar Örebro Outdoormässa 2020, 15 & 16 maj

Örebro Outdoormässa – äventyret börjar här!

För första gången arrangeras Örebro Outdoormässa i Behrn Arena. Med fokus på äventyr, upplevelser och natur kommer arenan att fyllas med kvalitativa utställare inom dessa områden. Möjligheter att testa, kika, och prata om den senaste utrustningen och de mest spännande upplevelserna kommer att finnas.

Alla tre restaurangerna i arenan kommer att servera mat och dryck med olika exotiska inriktningar som är anpassade för mässan.

Mässan arrangeras av All Event, bolaget ägs av Örebro Hockey och Laweka-gruppen, samt Brink & Berger från Uppsala.

”Äntligen får Örebro en riktig mässa med inriktning mot outdoor och vildmark. Det ska bli oerhört spännande att får vara en del av detta arrangemang”, säger Kimmo Kirvesmäki/All Event.

”Vi ser fram emot att få komma till Örebro och arrangera en rolig och kvalitativ mässa. Med vår ackumulerade kunskap kring mässarrangemang ska vi bidra till att arrangera en mässa i toppklass tillsammans med All Event. Efter att ha gjort mässor i hela Sverige och även Finland blir det en härlig utmaning att komma till Örebro för detta arrangemang”, fortsätterFredrik Annell Berger/Brink & Berger.

För mer info: www.outdoormassa.se

Kimmo Kirvesmäki/All Event
kimmo.k@orebrohockey.se, 070-5634324

Fredrik Annell Berger
fredrik@brink-berger.se, 0763-085430

• Södermanland

LaWeKa driver i dag Pitcher´s i Örebro AB , Lawe Restaurang AB (Villa Strömpis) Frimurarholmen AB (Frimis Salonger & Trädgård), Eventcenter i Örebro AB (Prison Island), Sooshi samt Happy Order AB.

LaWeKa är en privatägd koncern sedan 2008 och bedriver verksamheter inom restaurang-, nöjes-, kongress-, catering-, hotell-, konferens och upplevelseindustrin i Örebro.

Ambitionen är att leva upp till våra kunders höga krav och sticka ut med nytänk och framåtanda inom nöjen och möten i Örebro. Vår devis är kort och gott: -Allt som inte är under utveckling, är under avveckling.