Djungelfeber når storstaden: De nya “Crocofever” nagellackerna från LCN

Stockholm, september 2011 – Självsäker stilfullhet i storstaden och något man klart lägger märke till i det vilda –  LCNs trendlacker “Crocofever” är garanterat effektfullt vid alla tillfällen. Dessa nagellacker skapar häpnadsväckande effekter på nolltid till glädje för fashionistas av alla sorter. De varierande färgerna – från mystiskt till extravagant – uppfyller behovet av en individuell och sofistikerad look.

Bara färgnyanserna i sig skapar härlig spänning: “croco eyes”, en mystisk mörk brun, “ruby forever”, en intensive fuschia, “red rescue”, en glödande röd, och “black leather”, en mystisk djup svart, och kommer fascinera vid varje tillfälle och alla tider på dygnet.

Den oemotståndliga crocofever-effekten utvecklas på bara några få minuter: Applicera först ett lager baslack och sedan 1 lager färgat nagellack. Väntaen kort stund tills lacket har torkat till. Lacka nu naglarna med LCNs Croco Top. I och med att du gör det förvandlas varje nagel till konst med ett sofistikerat utseende som påminner om krokodilläder.

Försegla därefter naglarna med ett högglansigt överlack.

LCNs Crocofever finns tillgängligt på svenska marknaden f.o.m. slutet på september 2011.
Slutkonsumenter kan handla LCN-produkter genom flera on-line butiker (t.ex. www.topstore.se), på hudvårdssalonger och nagelstudios.

• manikyr
  • nagelgrossist