LCN Black Diamonds…är dina naglars bästa vän

Stockholm, oktober 2011 – Förenandet av styrka och lyx– en perfekt symbios för dina naglar. LCN Black Diamonds förenar egenskaperna hos världens starkaste och lyxigaste juvel - diamanten, med LCNs storsäljare, och skapar därmed optimala nagelskulpteringsmöjligheter.

Bondique Black Diamond, berikat med stärkande diamantpulver, är en självutjämnande skulpteringsgelé som tillförsäkrar vackra naglar med stor motståndskraft och styrka. Den här elastiska skulpteringsgelén finns som klar gelé för första gången tillgänglig i den här diamantversionen och är särskilt tilltalande med sin starka bindeförmåga.

Glaze Gel Black Diamond är tilltalande som högglansförslutning av skulpterade naglar och har en något mer tjockflytande konsistens. Det hindrar gelen från att rinna ner i nagelfalsen. Förutom diamantpulvret som den kompletterats med, så charmar Glaze Gel Black Diamond med sina skimmerpartiklar och silkesglans.

Båda produkterna finns tillgängliga, för nagelterapeuter, på den svenska marknaden fr.o.m. slutet på september 2011.

• Skönhet

• glaze gel black diamond
  • bondique black diamond
  • nagelgrossist