Leadsius bygger framtidens webbanalys för B2B företag - rekryterar Lennart Svanberg från Snoobi

Leadsius, ett snabbväxande svenskt företag inom Marketing Automation rekryterar Lennart Svanberg som närmast kommer från en roll som Sverigechef för webbanalysföretaget Snoobi. Lennart har gjort sig känd för att ha skapat och bygggt upp IMC - Internet Marketing Conference - en konferens om internetmarknadsföring som arrangerats ett trettiotal gånger i flertalet länder. På Leadsius får Lennart anvar för att bygga upp B2B-webbanalys och tjänsten MrTrack.org

- "Leadsius står för innovativ automatiserad marknadsföring vilket är framtiden för att skapa och behålla affärskontakter inom business-to-business. Personerna som arbetar på Leadsius tillhör Sveriges främsta inom marknadsföring och försäljning och det är en ynnest att få arbeta med dessa. Min erfarenhet från internetmarknadsföring och webbanalys passar också väl in med bolagets planer på expansion", säger Lennart Svanberg.

- "Rekryteringen av Lennart gör att vi får ett nytt fokus på tracking och webbanalys inom bolaget vilket är viktigt, men det ger oss också en drivande kraft bakom vår tjänst MrTrack.org som hjälper företag att analysera webbesökare och konvertera dem till leads. Lennart har ett kunnande och driv som vi kommer att stor nytta av i vår fortsatta utveckling", fortsätter Leadsius grundare och Vd, Markus Lundin.

Vill du veta mer om Leadsius kontaktar du:
Markus Lundin, Vd, markus.lundin@leadsius.com eller 0733-29 01 03.

• webbanalys
  • snoobi
  • mrtrack b2b leads

Leadsius hjälper sina kunder att göra fler och lönsammare affärer. Det gör vi genom att erbjuda en plattform för Marketing Automation och Lead Management som sparar all data från e-postmarknadsföring, kampanjsidor, webbplatsbesökare, webbformulär, nedladdat material och möten i ett och samma system. Vi vet exakt vem som har gjort vad, och när. Oberoende av kanal. Med denna information som grund hjälper vi marknads- och säljavdelningar att utnyttja sin fulla potential och ta tillvara på sina affärsmöjligheter.