Besök en av våra 100 butiker - vi hjälper dig med bytet

Lekia byter julklappar från BR eller TOYS R US

Byt BR och Toys "R" Us leksaker hos Lekia

Det är inte alltid lätt att hitta rätt leksak och ibland får man två av samma. Vi vill därför erbjuda bytesservice för de som önskar byta sina julklappar som inhandlats i BR eller Toys "R" Us. För att bytet ska vara möjligt krävs uppvisande av kvitto samt att varan ska vara i obruten förpackning och finnas i Lekias sortiment.

- Med ca 100 butiker över hela landet har vi möjlighet att hjälpa kunder i praktiskt taget hela Sverige. Det kan finnas några skillnader i sortimentet, men vi lovar att göra allt vi kan för att hjälpa till.

Bytesservice gäller t.o.m 31 januari 2019 i våra fysiska butiker.

Hitta närmaste Lekiabutik här

Baldvin Georgsson

Presskontakt CEO +46 703 69 58 16

Lekia erbjuder de bästa, roligaste och trendigaste leksakerna för alla åldrar – små som stora barn!

Lekia är Nordens största leksakskedja med 140 butiker i Sverige och Norge samt en omfattande importör av både leksaker och babyprodukter. Vi avser att för lång tid framöver finnas etablerade på alla intressanta handelsplatser i landet där förutsättningar med välskötta och inspirerande butiker drivna av engagerade handlare. Samtidigt kompletterar vi den fysiska butiken med näthandel i både Sverige och Norge, där vi erbjuder våra kunder ett ännu bredare sortiment för upphämtning i butik eller leverans hem.

Vi finns på den lilla orten, i det stora köpcentret och mitt i centrum. Våra butiker kan se olika ut inuti, men alla heter Lekia och har samma grundsortiment och kundpolicy. Det är viktigt för oss att du som kund ska uppleva hur enkelt och roligt det är att handla hos oss. Om du handlar en leksak i Malmö kan du byta den i Kiruna om det passar dig bättre.

Lekia
Terminalgatan 19d