Leventa anpassar sig till GDPR - får vi behålla dina kontaktuppgifter?

Som ett led i vår anpassning till GDPR så går vi igenom alla våra kontaktuppgifter för att säkerställa att dessa är relevanta. Vi ber dig därför att läsa och svara på detta mail.

Vi har dina kontaktuppgifter registrerade antingen för att vi har haft en dialog med dig som kund eller för att du är en av våra samarbetspartners.

Om vi får behålla dina kontaktuppgifter så kommer de endast att användas för dialog kopplad till Leventas verksamhet och kommer inte att lämnas ut till 3:e part utan ditt uttryckliga godkännande.

Vi skickar ut nyheter och blogginglägg 1-3 gånger per månad. Dessa kan du när som helst avregistrera dig från genom den länk som finns i varje utskick.

Vänligen svara på detta meddelande via mail på nyhetsbrev@leventa.se och skriv JA eller NEJ högst upp. Vid JA behåller vi dina kontaktuppgifter och uppdaterar dom så att de stämmer överens med de uppgifter du har i din mailsignatur (eller skriver in). Vid NEJ så tar vi bort dina kontaktuppgifter helt från Leventas register och du är när som helst välkommen att kontakta oss igen om intresse finns.

Behöver ditt företag också anpassa sig till GDPR? Nu erbjuder Leventa och Privasee en unik certifierad utbildning för dig på chefsnivå. Den ger dig också rätt att sedan utbilda andra internt och extern.

Se mer info om detta här:

Bifogat längre ner hittar du också mer information i vårt nyhetsbrev om vad Leventa erbjuder under våren. Vi hjälper inte bara till att säkra personuppgifter, utan även människors och företags välmående.

Stort tack för din hjälp!

Kinga Lundblad, Leventa AB