Gratis juridik till alla entreprenörer

När man driver ett företag uppstår många tillfällen där man måste ha ett avtal på plats. Att vända sig till en jurist och spendera tusentals kronor är kanske inte det första man vill göra. För att du ska kunna skriva juridiskt korrekta avtal som är anpassade utifrån din situation ger avtal24 nu alla entreprenörer ett gratis avtal.

- Avtal24 är nyskapande inom den interaktiva juridiken. För att visa vad som är möjligt med vår digitala jurist erbjuder vi nu alla entreprenörer ett gratis avtal. Du väljer själv vilket företagsavtal du vill skriva. Passa på att skriva det där aktieägaravtalet ni har funderat på, säger Magnus Stein, VD och grundare avtal24.

Genom att ha rätt avtal kan man göra trygga affärer, säkra sina intäkter och skydda sig mot oönskade utgifter. Riktiga avtal är tyvärr något som många företagare inte prioriterar utan man nöjer sig istället med en mall som troligen inte är anpassad utifrån deras specifika situation eller i värsta fall är helt felaktig.

Avtal24 fortsätter att utmana den konservativa juristbranschen med sina unika digitala lösningar. Fler och fler upptäcker nu fördelarna med tjänsten jämfört med andra alternativ. Hos avtal24 får du det bästa av två världar; anpassade juridiska lösningar, alltid tillgängliga till marknadens lägsta pris.

• Nya produkter, tjänster

• affärsjuridik
  • avtal24

Avtal24 grundades 2004 för att göra juridiken mer tillgänglig och utnyttja de fördelar som ny teknik möjliggör. Avtal24 har idag tusentals besökare varje dag och samarbetar med flera stora banker, försäkringsbolag och organisationer. Avtal24 erbjuder idag sina tjänster via sin webbapplikation, via telefon, via partners samt som läromedel inom juridik.

Linda Ljunggren Syding

Presskontakt Law made easy Advocate +46 760 02 42 04