Lag & Avtal i avtal med avtal24

Måndagen den 1 november ingick Avtal24 och Talentum ett samarbete.

Avtal24 når genom Talentum ut till personer i arbetslivet som har kunskap om juridik eller på ett eller annat sätt dagligen arbetar med dessa frågor. Att nå ut med kunskap och information till denna målgrupp är för avtal24 viktigt i syfte att skapa en kännedom om den nya tjänsten som kommer ut på marknaden.

Genom samarbetet skapas också ett mervärde för läsarna av Lag & Avtal och Arbetarskydd som därmed enklare kan tillgodogöra sig avtal och därmed på ett mer lättillgängligt sätt konsumera avtal.

Avtal24 gör juridiken tillgänglig för privatpersoner och företagare via en unik webbtjänst, där du kan skapa dina egna avtal. Genom att svara på frågor ställs du inför val och skräddarsyr ditt avtal, t.ex. gåvobrev, utifrån dina behov. Vi gör juridiken tillgänglig för alla.

Lag & Avtal och Arbetarskydd ingår i förlaget Talentum Media AB som även ger ut Affärsvärlden, Ny Teknik, Dagens Media, Byggvärlden och Konsultguiden.

• affärsjuridik
  • avtal24
  • företagsnyheter

Avtal24 gör juridiken tillgänglig för privatpersoner och företag.

Magnus Stein

Presskontakt CEO