En av förgrundsfigurerna inom energiterapi på besök i Sverige.

Torsdagen den 28 juli är Linnea Holmström, en av förgrundsfigurerna inom energiterapin, inbjuden att delta i Radio Roslagens hälsoradio som sänds klockan 19.00. Du kan även höra programmet i efterskott via web-radio om du går in på www.radioroslagen.se , programmet brukar läggas ut ett par dagar efter sändning.

Under hela våren har Radio Roslagen sänt hälsoradio med Gaya och Kelly Pienitzka på torsdagskvällar mellan klockan 19.00 – 20.00. Under programserien har programledarna vändigt och vridit på tankar runt psykisk hälsa, haft olika besökare i studion och samtalat om alltifrån existentiella frågeställningar av typen vad som är meningen med livet, till beroendeproblematik och relationsmönster.

Den 28 juli 2011 kommer Linnea Holmström på besök från Norge och vi ser fram emot ett givande samtal om vad energiterapin kan användas till och vilka tankar som är tongivande bakom den terapiformen.

Lifecap AB

• energiterapi