Internetterapi och frekvenser lagar en trasig människa som är på väg att ge upp?

Gaya från Lifecaps samtalar med en kvinna som förändrat sitt liv med hjälp av internetbaserad terapi (E-terapi) och frekvenser. Lyssna på "Fånga ditt liv" i Radio Roslagen måndagen den 23/9 mellan 18.00-19.30. Lyssnarna är välkomna att ställa frågor i direktsändning. Vi kommer att tala om hur Ida har tagit till sig och förändrat sitt sätt att se på sig själv och på tillvaron med hjälp av internetbaserad terapi. Vi berör hur hon har bearbetat medberoende och hur hon har läkt de känslomässiga såren efter sexuella övergrepp och hur det påverkat hennes självkänsla och uppfattning om sig själv i positiv riktning.

Delta i programmet genom att chatta med oss via Radio Roslagens hemsida eller genom att ringa in och delta i programmet per telefon 0176-16100. Du kan självklart vara anonym.

Om du har förhinder att lyssna på direktsändningen är du välkommen att lyssna i efterskott via Radio Roslagens arkiv. Du finner en länk under rubriken "Fånga ditt liv" i radions web-arkiv.